Generální finanční ředitelství nabízí v Děčíně volnou pracovní pozici "250236 - referent/ka v Oddělení kontrolním I.". Nástupní mzda je 23 390 – 34 370 Kč.
[] Místo výkonu: Řetězová č.p. 1369/2a
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2
Charakteristika činnosti
Pracovník Oddělení kontrolního:
- Zajišťuje komplexní výkon agendy ve složitých případech správy daní v rozsahu své působnosti.
- Provádí potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení.
- Provádí postupy při správě daní podle daň. řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů daní.
- V rozsahu své působnosti vede správní řízení ve věci správních deliktů a řízení o přestupcích ve vztahu k zákonu o omezení plateb v hotovosti, zákonu o účetnictví a ukládá pokuty.
- Vyhotovuje zprávy o daň. kontrolách a místních šetřeních, vyhotovuje protokoly o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami.
- Zpracovává návrhy stanovisek pro řízení o řádných a mimořádných opravných prostředcích proti rozhodnutí správce daně různého druhu.
Požadujeme
- vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek)
- ŘP sk. B výhodou
- samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev
- znalost práce na PC (Word, Excel, internet)
- bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
- schopnost jednání s lidmi
- výhodou znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů
Nabízíme
- platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 3.2.2025
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a následné rodičovské dovolené)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte
do 6.12.2024 na e-mail: Denisa.Hanova@fs.mfcr.cz, v kopii na e-mail: Karel.Malanik@fs.mfcr.cz
do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 250236 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 250236 (PP) - Mgr. et. Mgr. Karel Malaník
Finanční úřad pro Ústecký kraj
Územní pracoviště v Děčíně
Řetězová 1369/2a, Děčín I - Děčín, 405 39
kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová
telefon: 412 592 405
Ing. Martina Vábererová
telefon: 412592405
email: martina.vabererova@fs.mfcr.cz
Generální finanční ředitelství - 03: Finanční úřad pro Ústecký kraj, Územní pracoviště v Rumburku
Rumburk
40801
Poslední změna: před 1 týdnem