Administrativní pracovník/pracovnice příspěvkové organizace (Velký Šenov)

Středisko bytového a místního hospodářství města Velkého Šenova nabízí v obci Velký Šenov volnou pracovní pozici "Administrativní pracovník/pracovnice příspěvkové organizace". Nástupní mzda je 18 680 – 27 260 Kč.

Základní informace o pracovním místu

Název pozice:
Administrativní pracovník/pracovnice příspěvkové organizace
Obor(y):
Administrativa
Obec:
Velký Šenov
Mzda:
18 680 – 27 260 Kč
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Minimální vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Adresa pracoviště:
Středisko bytového a místního hospodářství města Velkého Šenova
40778

Další informace o volném místu

[] Místo výkonu práce: Velký Šenov č.p. 46
407 78 Velký Šenov

Předpoklady:
• úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou - ekonomického směru výhodou
• bezúhonnost
• důslednost a spolehlivost
• flexibilita

Další požadavky:
• výborná znalost práce na PC - kancelářské programy Word, Excel, Outlook,..
• znalost skladových dokladů - přejímka, výdejka, vratka a převodka
• znalost obchodních dokladů - objednávka, zakázka
• znalost účetních dokladů - přijatá a vydaná faktura, pokladní doklad příjmový a výdajový
• výhodou je znalost účetních programů SQL Ekonom, KEO4, znalost daňové problematiky
• spolehlivost, odpovědnost, ochota se nadále vzdělávat a maximální samostatnost

Charakteristika zaměstnání:
• spolupráce s ředitelem a hlavním ekonomem příspěvkové organizace
• zpracování skladových pohybů, příjemek, výdejek, evidence skladových zásob
• přijímání, evidence a faktura drobných zakázek
• vedení pokladny
• objednávky materiálů
• korespondence s úřady, odběrateli a dodavateli
• příprava smluv s odběrateli vodného a stočného
• evidence a vyúčtování vodného a stočného
• pomocná personální agenda
• vedení spisové služby

Výše úvazku:
• plný pracovní úvazek, pracovní poměr na dobu neurčitou

Platové ohodnocení:
• v souladu s Nařízením vlády č. 341/2017 Sb. O platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě

Náležitosti přihlášky:
• jméno, příjmení, titul
• datum a místo narození
• státní příslušnost
• místo trvalého pobytu
• datum a podpis

K přihlášce připojte:
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o všech dosavadních zaměstnáním, odborných znalostech a dovednostech, vztahujících se k výkonu zaměstnání
• kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a další doklady osvědčující znalosti a dovednosti
• výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
• adresu pro doručování, elektronickou adresu, telefonní kontakt
• souhlas se zpracováním osobních údajů na základě § 5 písm. a) zákona č. 110/2019 SB., o zpracování osobních údajů

Termín nástupu: ihned nebo dle možnosti

Bližší informace lze získat: Kryštof Herejk, ředitel příspěvkové organizace, tel. +420 729 933 867

Přihlášku můžete zaslat elektronicky na: reditel@bamhvs.cz
Do předmětu zprávy uveďte VŘ - administrativní pracovník/pracovnice příspěvkové organizace, doručte osobně na podatelnu Střediska bytového a místního hospodářství města Velkého Šenova nebo zašlete poštou na adresu, Střediska bytového a místního hospodářství města Velkého Šenova, Velký Šenov 46, 407 78 Velký Šenov, nejpozději do 21.6.2024 do 10:00 hod. v zalepené obálce s označení, "VŘ - administrativní pracovník/pracovnice příspěvkové organizace - NEOTVÍRAT, s uvedením adresy podavatele.

Přihlášky doručené po tomto termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče. Uchazeči budou o výsledku informováni písemně.

Pokud nebude v přihlášce vyžádáno vrácení osobních materiálu, budou ihned po skončení výběrového řízení skartovány.

Kontakt na zaměstnavatele

Kryštof Herejk
ředitel
email: reditel@bamhvs.cz

Středisko bytového a místního hospodářství města Velkého Šenova
Velký Šenov
40778

telefon: 412391101


Poslední změna: před 6 měsíci